فقر از تو بود........
سنگدل ترین ها روزی عاشق ترین ها بوده اند....




محکم تر از آنم که برای تنها نبودنم

 

 آنچه را که اسمش غرور گذاشته ام

 

        برایت به زمین بکوبم..........

 

                    احساس من قیمتی داشت

 

  که تو برای پرداخت آن فقیر بودی...



نظرات شما عزیزان:

مولود
ساعت22:08---23 ارديبهشت 1392
حرفات آشناس...

حرفای خودمه...

منم از این چیزا تو وبم زیاد گفتم...

مواظب باش گلم وبتو دلتنگی پر نکنه...
پاسخ :خودم پرم از دلتنگی.....


mohamad
ساعت19:02---17 ارديبهشت 1392
سلام
وبت خیلی عالیه
به منم سر بزن و لینکت رو تویه لیکدونی آخر وبم ثبت کن
اگر هم دوست داشتی منو لینک کن


شادمهر
ساعت13:55---9 ارديبهشت 1392
امیدوارم تنهاییت تموم شه بخدا از خدامه لبخند رو رو لبهات ببینم برو خدا رو شکر کن که عین من نشدی که همه جوابم کردنپاسخ:من......میدونی چیه....هیچکس جوابم نکرد ....همه باهام خوب تا کردن و به درد دلام گوش دادن....اما بد یه مدت ازم خسه شدن....از من.....از گریه ها و هق هقام......از چراهای بی جوابم.......حالا سر رو شونه های تاریکی و تنهایی گریه میکنم.......

عاشق.....
ساعت15:59---7 ارديبهشت 1392
صبا خانوم حواست باشه ها......این وب نباید باعث بشه شما........
پاسخ:ببخشید....شما؟


رها
ساعت19:52---6 ارديبهشت 1392
سلام صبا جون وب نازی داری!

خوشحال میشم به منم سر بزنی...

با اجازه لینک شدی اگه دوست داشتی منو با اسم :♥...دلتنگی هایم...♥ لینک کن!
پاسخ:سلام به روی ماهت......نظر لطفته....چشم ...میلینکمت.......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. <-TagName->
.... شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, .... 19:41 .... saba....